خرید کالا خرید کت و شلوار بهترین برند کت و شلوار ایرانی خارجی ایتالیایی ترک معروف جهان در ایران - بازار تهران

پوشش کت و شلوار یکی از پوشش­های روتین در آقایان است. هر آقایی حداقل یک دست کت و شلوار در خانه و کمد لباسهایش دارد. در برخی از مهمانی­ها و مراسمات لباس رسمی فقط کت و شلوار است و حتی اگر فردی علاقه به پوشیدن ان نداشته باشد به ناچار از آن استفاده می­کند.

خرید کت و شلوار بهترین برند کت و شلوار

راهنمای خرید کت و شلوار مردانه

برای خرید کت و شلوار که سایز یک فرد باشد و از طرفی شیک و باکیفیت باشد احتمالا باید فروشگاههای زیادی را جستجو کنید. خرید کت و شلوار قواعدی دارد که آشنایی با چند نکته به شما کمک می­کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. با ما با ادامه این مطلب همراه باشید:

توجه به تناسب اندام

برای خرید کت و شلوار در ابتدا باید به اندام فرد توجه کرد. برای مثال چاقی و لاغری را درنظر بگیرید چون بعضی از  کت و شلوارها با پارچه براق و چهارخانه مناسب افراد لاغر هستند و برخی با رنگ تیره برای افراد چاق مناسب­تر است. همچنین کت و شلوار نباید زیاد تنگ باشد و کمی آزادتر باعث جلوه بهتری است.

  • قد

کت و شلوار برای افراد بلند قد جلوه زیباتری دارد اما افراد کوتاه قامت­تر با کت و شلوار طرح راه راه بلندتر به چشم می­آیند. البته به هماهنگی رنگ کت و شلوار توجه کنید و جیب­های کت هر چه کوتاهتر باشد بهتر است.

بالاتنه برخی افراد بلندتر است به همین دلیل در خرید کت و شلوار به مشکل برمی­خورند. برای انتخاب بهتر است به سراغ کت­های کوتاه و یقه باز رفت.

  • برند

برندهای مختلفی در داخل و خارج به تولید کت و شلوار می­پردازند اما اینکه از بین آنها کدام یک را انتخاب کنید به سلیقه شما و سابقه آن برند بستگی دارد. کت و شلوار باید قالب بدن شما باشد، فاصله دکمه­ها باید به یک اندازه و استاندارد باشد. رعایت همه این موارد در برندهایی که شما یا اطرافیانتان تجربه خرید از آنها را دارید در انتخاب سریعتر کمک می­کند.

  • جنس کت و شلوار

جنس پارچه کت و شلوار متفاوت و ممکن است ضخیم و نازک باشد چون پوششی است که در همه فصل­ها از آن استفاده می­شود. کتان، پارچه، پشم از انواع پارچه­های کت و شلوار است.

بسته به فصل و مراسم رسمی و غیررسمی جنس کت و شلوار خود را انتخاب کنید. معمولا از پارچه کتان برای در مدلهای غیررسمی و از پارچه پشم برای مدلهای رسمی و زمستانی استفاده می­شود.

کت‌های تک دکمه با جیب‌های مورب برای استایل­ اسپورت مناسب است و هر چه سادگی یک کت بیشتر باشد برای محیط های رسمی­تر مناسب­تر است.

در ادامه برخی از بهترین کت و شلوارهای مردانه موجود در بازار را معرفی کرده­ایم:

  • کت و شلوار مردانه مدل خاکستری CLASSIC

رنگ این کت و شلوار طوسی و از جنس پلی استر و نخ است که سبب چروک نشدن می­شود. در سرما و گرما قابل استفاده است و انتخاب مناسبی برای مراسمات رسمی می­باشد.

طراحی این کت و شلوار به گونه­ای است که یک تا دو سانتی­متر اضافه برای قسمت کمر و شلوار آستین اضافه قرار گرفته تا در صورت تنگ و کوتاه بودن بتوانید سایز خود را با آن تنظیم کنید.

از دیگر مشخصات این کت و شلوار دو عدد جیب در کناره‌های کت، آستری به رنگ مشکی و دوختی ظریف در بخش داخلی، یک جیب در قسمت داخلی کت و روی آستر می­باشد. این کت و شلوار در تن به شکل راسته و مقداری جذب است.

  • کت و شلوار سردانالو کد BS1006

کت و شلوار سردانالو یک برند ایرانی است که کد  BS1006آن برای مراسم­های رسمی با توجه به طرح ساده آن بسیار مناسب است. جنس این مدل از پلی ویسکوز است و دوام بالایی دارد. از دیگر مشخصات این مدل دو جیب در طرفین و یک جیب بر روی سینه کت، پارچه ساتن کار شده بر روی یقه و  بالای جیب­ها، برخورداری از تک دکمه­ای برای بستن کت و نیز سه دکمه تزئینی بر روی هر آستین، تنخور شیک و قدی تا روی باسن می­باشد. برای داشتن استایلی خاص و منحصر به فرد این کت و شلوار انتخاب مناسبی خوبی می­تواند باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بازدید : 447 views بار دسته بندی : راهنمای خرید از سایت دیجی کالا تاريخ : 29 آوریل 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.