خرید کالا خرید شوفاژ برقی و قیمت بهترین مارک شوفاژ برقی فن دار کم مصرف در ایران - بازار تهران

یکی از مسائل مهمی که هر ساله با شروع فصل سرما اهمیت خود را نشان می­دهد و نام خود را بر سر زبان­ها می­اندازد، خرید و استفاده از وسایل گرمایشی مناسب و پربازده است. بدون شک موضوع گرم نگه داشتن خانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای رسیدن به این هدف علاوه بر انجام یک سری کارها نظیر کاهش حداکثری نشت هوای گرم به بیرون، می­توانیم وسیله گرمایشی مناسب نیز برگزینیم. یکی از بهترین انتخاب ها برای هر خانه ای می تواند خرید بهترین مارک شوفاژ برقی باشد. با مطالعه ی ادامه ی این مقاله با راهنمای کامل خرید شوفاژ برقی آشنا خواهید شد و در نتیجه انتخاب بهتری خواهید داشت.

خرید شوفاژ برقی و قیمت بهترین مارک شوفاژ برقی

راهنمای خرید آنلاین شوفاژ برقی

امروزه برای گرم کردن خانه­ها گزینه­های فراوانی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. از جمله آنها می­توان به بخاری­های گازسوز و نفتی، بخاری­های برقی و نیز شوفاژهای برقی اشاره کرد.

همانطور که مطلع اید در این میان شوفاژها جدیدترین و پیشرفته ترین وسیله به شمار می­روند.

شوفاژهای برقی که از ساختاری خاص برای انتقال گرما استفاده می­کنند امروزه تبدیل به یکی از وسایل گرمایشی پرکاربرد شده­اند. علت این تقاضا مزیت­های این دستگاه است.به طور کلی از جمله مزایای شوفاژهای برقی در مقایسه با سایر وسایل گرمایشی می­توان به تبدیل صددرصدی نیروی برق به گرما، سهولت استفاده و عدم ایجاد آلودگی اشاره کرد. البته یکی از معایب موجود در این محصول را می­توان هزینه زیاد مصرف برق دانست. هر چند که مزایای این محصول می­تواند به طور کامل این ضعف را پوشش دهد.

البته این­ها تنها مزایای شوفاژهای برقی نیستند. در ادامه بیشتر با مزایای این سیستم آشنا می­شویم:

شوفاژهای برقی نسبت به سایر تجهیزات گرمایشی مراقبت و تعمیر کمتری نیاز دارند که علت آن استفاده از روغن به جای آب است. با وجود قابلیت مدولار در این محصول شما می­توانید دمای اتاق را جداگانه تنظیم کنید. شوفاژهای برقی دارای رادیاتورهای بدون ترموستات هستند. نصب آنها عملا کار خاصی ندارد و بسیار ساده است. البته به دلیل ایجاد جریان همرفت و جابجایی هوای گرم به سمت بخش­های بالایی امکان جابجایی ذرات گرد و غبار و در نتیجه ایجاد مشکلات تنفسی به هنگام استفاده از شوفاژ برقی وجود دارد.

برای خرید شوفاژ برقی لازم است به چه نکاتی توجه کنیم:

مساحت و متراژ اتاق­ها

طبیعتا لازم است که برای گرم کردن اتاق­هایی با متراژ بزرگتر از رادیاتورهای با ظرفیت بالاتر استفاده کنیم. به طور کلی رادیاتور انتخابی باید دارای ظرفیتی مناسب با مساحت خانه باشد زیرا در صورت پایین بودن ظرفیت، محیط گرم نمی­شود و در صورت بالاتر بودن ظرفیت، انرژی اضافی مصرف می­شود. البته برای جلوگیری از هدررفتن گرما و کمک به گرم ماندن محیط خانه نیز می­توان یک سری نکات نظیر استفاده از پنجره دوجداره و پوشاندن فضاهای خالی اطراف پنجره­های معمولی با درزگیر را رعایت کرد.

مدل شوفاژ: معمولا شوفاژهای برقی دو نوع دیواری و پرتابل را دارند که شما بر اساس علاقه، مقدار فضای موجود و هزینه­ای که می­خواهید برای خرید بپردازید می­توانید مورد مناسب را انتخاب کنید. شوفاژهای برقی در محدوده قیمتی ۷۰۰ هزار الی ۱۳ میلیون تومن در بازار عرضه می­شوند.

برچسب انرژی

نکته­ای که همواره هنگام خرید وسایل برقی باید مدنظر قرار داد، میزان انرژی مصرفی دستگاه است. سعی کنید محصول انتخابی شما دارای برچسب انرژی A و یا درجات اندکی پایین تر باشد تا مقدار برق مصرف دستگاه در سطح پایین تری باشد.

خدمات پس از فروش محصول

وجود گارانتی و خدمات پس از فروش در محصولات به نوعی تضمینی برای کیفیت آن محصول است. از این رو می­توان با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید این دسته از محصولات کرد. در صورت خرید این محصولات حتی اگر پس از خرید با مشکلی مواجه شوید می­توانید به راحتی نسبت به تعمیر و یا حتی تعویض دستگاه اقدام کنید.

قدرت شوفاژ

به طبع هر چه توان دستگاه و یا به اصطلاح همان وات دستگاه بالاتر باشد گرمای تولیدی و بازدهی دستگاه نیز بیشتر است.

اندازه رادیاتور

اگرچه اندازه رادیاتور انتخابی باید بر اساس فضا و مساحت اتاق باشد اما انتخاب رادیاتوری بزرگ که حجم زیادی از اتاق را اشغال کند نیز کار اشتباهی است. البته در صورتی که اندازه رادیاتور مناسب نباشد و کوچکتر از میزان موردنیاز باشد، مصرف انرژی دستگاه بالا رفته و در عین حال عمر مفید آن کاهش می یابد.

بر طبق عادت در ادامه تعدادی از رادیاتورهای برقی باکیفیت و نیز به صرفه از لحاظ اقتصادی را خدمت شما معرفی می­کنیم:

شوفاژ برقی فلر مدل OR 25131

این محصول تولید شرکت معروف فلر است. شوفاژ برقی فلر مدل OR 25131هم از نظر ظاهری و هم به لحاظ قدرت کارکرد کاملا توصیه می­شود. این شوفاژ برقی ۱۳ پره­ای با توان گرمایشی فوق العاده خود و امکان تنظیم دما تا ۳۵ درجه سانتی گراد، انتخابی مناسب برای گرم کردن خانه­ها و اتاق­های با مساحت زیاد به شمار می­رود. وجود صفحه کنترل الکترونیکی، قابلیت کنترل از راه دور، عملکرد زمان سنج ۲۴ ساعته روشن/خاموش، عملکرد محافظ برای جلوگیری از داغی بیش از حد و نیز دستگیره بزرگ چهت سهولت حملو نقل از امتیازات این محصول به حساب می­آید.

شوفاژ برقی فلر مدل OR23110

این محصول نیز از دیگر شوفاژهای تولیدی کمپانی فلر است. این رادیاتور ۱۱ کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن ۶۴۰٫۲۸۰٫۵۰۵ است. برای گرم کردن مغازه­های کوچک،ادارات،اتاق­ها و… می توانید روی این محصول حساب ویژه باز کنید.

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بازدید : 886 views بار دسته بندی : راهنمای خرید از سایت دیجی کالا تاريخ : 7 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.