خرید کالا بهترین مارک دکمه سردست خرید دکمه سردست ست کراوات و دکمه سردست ارزان دیجی کالا - بازار تهران

در استایل­های کلاسیک و رسمی آقایان، از اکسسوری­های خاص و جذابی استفاده می­شود که یکی از آن­ها دکمه سردست یا سرآستین می­باشد. دکمه سردست زیبایی خاصی به استایل می­بخشد. برخی از پیراهن­های مردانه به گونه­ای طراحی شده است که در قسمت آستین دارای دکمه نیست و بایستی از دکمه سردست استفاده شود و برای استایل­های خاص در نظر گرفته شده ­اند.

بهترین مارک دکمه سردست خرید دکمه سردست ست کراوات و دکمه سردست ارزان دیجی کالا

راهنمایی در خرید بهترین دکمه سردست مردانه

هنگام انتخاب دکمه سردست مردانه به انواع دکمه­های موجود در بازار دقت کنید.

  • دکمه سردست لولایی: در این نوع دکمه از لولایی متحرک استفاده شده است که خم می­شود و پس از عبور از جا دکمه به حالت افقی قرار می­گیرد و محکم می­شود. در هنگام انتخاب این مدل دکمه سردست به کیفیت قیمت لولای دکمه دقت کنید تا از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و شل نشود.
  • دکمه سردست زنجیری: در نوع دکمه سردست زنجیری در وسط دکمه­ها قرار دارد که دکمه­ها را به هم متصل می­کند. در این مدل امکان جابهجا شدن و لغزش دکمه­ها کمتر است و دکمه روی آستین همیشه در جای مناسب خود قرار می­گیرد.
  • دکمه سردست پارچه­ای: در این نوع دکمه سردست از پارچه­های زیبا برای تزئین دکمه استفاده شده است. این مدل برای استایل­های خاص مناسب می­باشند و رنگ پارچه بهتر است با رنگ دیگر اکسسوری­ها همخوانی داشته باشد.
  • دکمه سردست نات: این نوع دکمه سردست به دکمه سردست گره­ای نیز معروف است و همانند مدل زنجیری است و توسط یک بند کوتاه ابریشمی و منعطف به هم وصل شده­اند و در قسمت سر گره­ای تزئینی شکل وجود دارد.
  • دکمه سردست ویل بک: این مدل همانند مدل لولایی متحرک است و قسمت پائینی هنگام باز شدن کاملا روی پایه دکمه جمع می­شود و پس از رد شدن از جا دکمه باز می­شود و ثابت می­ماند.
  • دکمه سردست بالت بک: این مدل دقیقا شبیه مدل ویل بک است. با این تفاوت که قسمت پایه دکمه توخالی و به صورت حلقه­ای است.

چند نمونه از بهترین دکمه­های سردست مردانه

  • ست دکمه سردست و گیره کروات مردانه کد ۱

این مدل دکمه سردست به شکل شش ضلعی می­باشد و در جعبه آن یک عدد گیره کروات نیز وجود دارد. رنگ دکمه نقره­ای است و دارای روکش رودیوم می­باشد. رنگ نقره­ای و نگین مشکی وسط آن موجب شده است تا به راحتی با هر استایلی هماهنگ شود. رنگ این دکمه سردست ثابت است. این مدل دکمه سردست از نوع لولایی می­باشد و در جعبه­ای شکیل عرضه می­گردد.

  • دکمه سردست مردانه زرکات طرح پینگ پنگ

طراحی این دکمه سردست مردانه بسیار خاص می­باشد و برای استایل­های نیمه رسمی مناسب می­باشد. جنس دکمه از استیل است و رنگ ثابت می­باشد. هیچ گونه سنگ و نگینی در این دکمه سردست استفاده نشده است و از این رو بسیار سبک و مقاوم می­باشد. دارای وزنی حدودا ۱۹۰ گرم است و نوع بسته شدن دکمه لولایی می­باشد. این محصول در جعبه­ای چوبی بسته بندی شده است و بسیار زیبا می­باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بازدید : 438 views بار دسته بندی : راهنمای خرید از سایت دیجی کالا تاريخ : 15 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.