خرید کالا بهترین نیم ست های هدیه مردانه مجلسی و شیک دیجی کالا - بازار تهران

زیورآلات را می­توان یکی از متنوع­ترین و البته پرمخاطب­ترین اکسسوری دانست که خانم­ها و آقایان هر دو از طرفداران ویژه این اکسسوری محسوب می­شوند. وجود نقره یا طلا و سنگ­های زینتی درخشان در زیورآلات، باعث جلوه نمودن آن می­شود و زیبایی بی نظیری به استایل می­بخشد. امروزه زیورآلات بسیاری در طرح­ها و مدل­های گوناگون، با استفاده از تزئینات و سنگ­های مختلف در بازار موجود می­باشند که کار را برای خریدار سخت می­کنند. به منظور اینکه انتخاب را برای شما آسان­تر کنیم، مواردی را یادآور شده­ایم که هنگام انتخاب زیورآلات مورد توجه قرار دهید.

بهترین نیم ست های هدیه مردانه مجلسی و شیک دیجی کالا

راهنمایی در خرید بهترین نیم ست های مردانه

ابتدا به طراحی و مدل نیم ست مردانه دقت کنید. انتخاب مدل و طرح نیم ست، امری سلیقه­ای است و باید به گونه­ای باشد که حس خوبی را به شما منتقل کند.

پس از اینکه مدل نیم ست را انتخاب نمودید، بایستی در نظر داشته باشید که می­خواهید با کدام استایل­تان همخوانی داشته باشد. بعنوان مثال نیم ست­های اسپرت برای استفاده روزانه و حضور در جمع دوستان و مجالس نیمه رسمی مناسب هستند و نیم ست­های شکیل­ و درخشان برای حضور در مجالس رسمی و مهمانی­های خاص مناسب می­باشند. همچنین نیم ست بایستی با پوشش شما همخوانی داشته باشد. بعنوان مثال استفاده از نیم ست مردانه اسپرت همراه با پوشش رسمی و کت و شلوار زیبا نخواهد بود.

هنگام خرید نیم ست مردانه، به کیفیت اجزای آن دقت نمائید. همچنین ظرافت طراحی و ساخت نیم ست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نحوه اتصالات اجزای نیم ست را به دقت بررسی کنید و از محکم بودن اتصالات و نحوه قرارگیری سنگ­های زینتی موجود در نیم ست اطمینان حاصل کنید. و نکته دیگر کیفیت قفل و محل بسته شدن دستبند یا گردنبند می­باشد.

نکته حائز اهمیت دیگر توجه به اصل بودن جنس نیم ست و سنگ­های موجود در نیم ست می­باشد. گاهی وجود یک سنگ با ارزش کوچک باعث افزایش قیمت زیورآلات می­شود، در اینصورت بایستی از اعتبار و کیفیت سنگی که بکار رفته است مطمئن شوید. همچنین به عیار نقره یا طلای موجود در نیم ست و قیمت روز بازار دقت کنید. کیفیت نقره در سیاه شدن قسمت­های نیم ست موثر است.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بازدید : 86 views بار دسته بندی : راهنمای خرید از سایت دیجی کالا تاريخ : 15 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.