خرید کالا خرید بند ساعت مچی انواع پلاستیکی فلزی چرمی سرامیکی استیل هوشمند از دیجی کالا - بازار تهران

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های ساعت مچی بند آن است. به همین دلیل بسیاری از افراد دوست دارند بندهای متفاوتی برای ساعت مچی خود خریداری نمایند و آن را با رنگ لباس و استایل خود ست کنند. شرکت‌های ساعت سازی نیز به همین علت برای انواع ساعت‌های موجود در بازار بندهای متنوعی طراحی و تولید کرده‌اند و هر فرد می‌تواند بند دلخواه خود را خریداری کند و از بندهای مختلفی برای یک ساعت استفاده کند. و دیگر نیازی نیست برای استایل‌های مختلف از چندین ساعت استفاده کند.

خرید بند ساعت مچی انواع پلاستیکی فلزی چرمی سرامیکی استیل هوشمند از دیجی کالا

راهنمایی در خرید بهترین بند ساعت مچی

نکاتی برای خرید بند ساعت مچی:

  • در زمان خرید بند ساعت مچی باید جنس بند را انتخاب کنید. باید در نظر داشته باشید که کدام جنس بند برای استایل شما مناسب است و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بند ساعت مچی در انواع مختلف چرمی، استیل، ریلی و بندهای مخصوص ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند موجود است و رنگ‌های بسیار جذاب و متنوعی دارد. در زمان انتخاب بند ساعت مچی به نوع بسته شدن آن و کیفیت بند و قفل آن دقت داشته باشید.

 

  • نکته دیگر نوع ساعت شماست. بند ساعت باید با نوع ساعت شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال برای ساعت‌های کلاسیک نمی‌توانید از بند اسپرت و رنگی استفاده کنید زیرا ترکیب نازیبایی خواهد بود. برای ساعت‌های کلاسیک استفاده بهتر است بند چرمی و استیل تهیه کنید.

  • در زمان انتخاب رنگ بند ساعت مچی به رنگ پوست خود دقت کنید. اگر بند استیل انتخاب می‌کنید و رنگ پوست شما تیره است بهتر است از استیل طلایی رنگ استفاده کنید و همچنین اگر پوست روشن دارید رنگ نقره‌ای انتخاب بهتری است. برای انتخاب رنگ‌های اسپرت نیز به رنگ پوست خود و دیگر اجزای پوشش مانند کفش و عینک خود دقت داشته باشید. رنگ ساعت به زیبایی با رنگ عینک و رنگ کفش قابل ست شدن است.

  • در زمان خرید بند ساعت مچی بهتر است به سراغ جنس‌های باکیفیت بروید تا بندی که خریداری می‌کنید مدت زمان بیشتری برایتان کار کند و دوام بیشتری داشته باشد. جنس با کیفیت دیرتر تغییر رنگ می‌دهد و حالت اولیه خود را حفظ می‌کند.

چند نمونه بند ساعت مچی با کیفیت

  • بند مدل RO01 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی MI BAND ¾

این بند مخصوص مچ بند هوشمند شیائومی است و در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌گردد. این بند حدودا ۷۰ گرم وزن دارد و بسیار راحت و سبک است. این بند باکیفیت به سادگی دور مچ دست بسته می‌شود و ظاهر زیبایی دارد.

  • بند ساعت مچی مردانه مدل PA24

این مدل بند ساعت مچی از چرم مصنوعی تولید شده است و برای ساعت مچی مردانه قابل استفاده است. این بند ساعت مچی مردانه در سه رنگ مشکی، قهوه‌ای تیره و روشن موجود است و یکی برای ساعت‌های کلاسیک بهترین انتخاب است. جنس این بند در برابر رطوبت مقاوم است و هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی‌کند. این مدل بند ساعت مچی مردانه بسیار نرم و راحت است و یکی از پرفروش‎‌ترین مدل‌های موجود در بازار می‌باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
بازدید : 437 views بار دسته بندی : راهنمای خرید از سایت دیجی کالا تاريخ : 15 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.