خرید کالا خرید پالتو مردانه ارزان نیم پالتو مردانه اسپرت کوتاه و بلند کلاسیک دیجی کالا - بازار تهران

پالتو مردانه را می­توان یکی از رسمی­ترین استایل­های پائیزی و زمستانی مردانه دانست و اغلب افرادی که علاقه دارند استایلی رسمی داشته باشند از پالتو استفاده می­کنند. البته بدون شک پالتو باعث جذابیت هرچه تمام تر استایل آقایان خواهد شد و شاید همین باعث می­شود تا آقایان از پالتو در پوشش خود استفاده کنند.

راهنمایی در خرید بهترین پالتو مردانه

پالتو علاوه بر زیبایی باید مزایای دیگری نیز داشته باشد. بعنوان مثال جنس پالتو از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر پالتو را برای استفاده در روزهای سرد زمستان تهیه می­کنید، بهتر است پارچه­های ضخیم­تر مانند پارچه­های پشمی و کشمیری را انتخاب کنید. میزان گرمادهی پالتو بایستی مورد توجه قرار گیرد. پارچه­های کشمیری علاوه بر گرمادهی بالا از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و نسبت به پالتوهای پشمی مقاوم تر است.

مورد دیگر آستر پالتو مردانه می­باشد. اگر پالتو دارای آستر باشد میزان گرمادهی بالاتر خواهد بود. مخصوصا اگر آستر از جنس پلی پروپیلن باشد. این جنس پارچه نسبت به سایر جنس­ها از گرمادهی بالاتری برخوردار است.

هنگام انتخاب پالتو به سایز آن دقت کنید. سایز پالتو بایستی یک سایز بزرگ­تر از سایز نرمال شما باشد. زیرا باید فضای کافی برای پوشیدن لباس ضخیم در زیر پالتو داشته باشد. بنابراین سایز پالتو باید به گونه­ای باشد که هنگام پوشیدن احساس راحتی داشته باشید.

نکته دیگر قد پالتو مردانه می­باشد. پالتوها در اندازه­های بلند، کوتاه و متوسط موجود می­باشند. اساسا هر چه پالتو بلندتر باشد استایل را جذاب­تر خواهد کرد ولی این برای همه افراد صدق نخواهد کرد. بعنوان مثال افراد کوتاه قامت هرگز نبایست از پالتوهای بلند استفاده کنند زیرا باعث می­شود قد آنها کوتاه­تر به نظر بیاید. افراد کوتاه قامت بهتر است از پالتوهای کوتاه استفاده نمایند که با قدشان متناسب باشد.

چند نمونه از پالتوهای مردانه

  • پالتو مردانه کد ۱۲۷

این مدل پالتو مردانه از ظاهری رسمی برخوردار است و دارای قدی متوسط می­باشد. رنگ این پالتو طوسی روشن است و برای استفاده روزانه انتخاب مناسبی محسوب می­شود. پالتو را می­توان با شلوار پارچه­ای و یا جین ست کرد. در دوخت این پالتو از پارچه پلی استر با کیفیت استفاده شده است و فرم پالتو آزاد و راحت می­باشد. یقه این پالتو از نوع یقه برگردان است و در قسمت یقه از خز نرم مشکی رنگ استفاده شده است که علاوه بر گرم کردن قسمت گردن، جذابیت خاصی به این مدل بخشیده است. این قسمت قابل جداسازی است و در صورت تمایل می­توانید پالتو را بصورت ساده مورد استفاده قرار دهید.

در قسمت جلوی پالتو دو عدد دکمه مشکی رنگ وجود دارد که برای بسته شدن پالتو در نظر گرفته شده است. این مدل پالتو مردانه دارای سه عدد جیب، دو عدد در بغل و یک عدد روی سینه می­باشد. روی آستین سه عدد دکمه دوخته شده است که باعث جذابیت این پالتو می­شود.

  • پالتو مردانه مدل ۱۰۱۱

این مدل پالتو ایتالیایی یکی از جذاب­ترین و در عین حال پرفروش­ترین پالتوهای مردانه می­باشد. در دوخت این پالتو از پارچه ترکیبی نخ و پلی استر استفاده شده­است و از کیفیتی بالا برخوردار است. جنس ضخیم پارچه پالتو موجب شده است تا برای روزهای سرد سال گزینه مناسبی محسوب شود. این پالتو بدن را کاملا گرم نگه می­دارد. قد پالتو تا زیر زانو می­باشد و برای استایل­های رسمی مناسب است. یقه پالتو از نوع یقه برگردان است و به منظور گرم نگه داشتن گردن و گوش­ها می­توان یقه را به حالت ایستاده مورد استفاده قرار داد.

این پالتو با استفاده از دو ردیف سه تایی دکمه مشکی رنگ بسته می­شود. دو عدد جیب در کناره پالتو قرار دارد و یک جیب روی سینه دارد. بر روی آستین یک عدد بند و یک عدد دکمه بصورت تزئینی دوخته شده­است.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بازدید : 609 views بار دسته بندی : راهنمای خرید از سایت دیجی کالا تاريخ : 15 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.