خرید کالا قیمت و خرید بهترین آنتن رومیزی قوی سامسونگ دیجی کالا - بازار تهران

آنتن رومیزی جدیدترین نسل آنتن‌های تلویزیون هستند. از این نوع گیرنده برای مصارف خانگی استفاده می‌شود. درعین‌حال آنتن رومیزی نزدیک تلویزیون نصب و عملیات تنظیم و کنترل آن به‌راحتی انجام می‌شود؛ بنابراین برای نصب و تنظیم آنتن رومیزی نیازی به رفتن به پشت‌بام نیست. همچنین در هنگام شرایط نامساعد جوی همچون باد و بارش برف‌وباران، نگرانی بابت اختلال تصویر نخواهید داشت.

قیمت و خرید بهترین آنتن رومیزی قوی سامسونگ دیجی کالا

آنتن رومیزی

آنتن رومیزی طوری طراحی و ساخته شده است که نویز تصویر را از بین می‌برد. از طرفی طراحی زیبا و مدرن آنتن رومیزی به‌گونه‌ای است که برای قرارگرفتن در داخل منزل بسیار مناسب است.

 

ویژگی‌ها و مزایای آنتن رومیزی

آنتن رومیزی در مکان‌هایی که آنتن هوایی ثابت قادر به دریافت سیگنال نیست، کاربرد دارد. این نوع آنتن‌ها نسبت به مدل‌های ثابت ارزان‌تر هستند. اگر آنتن رومیزی بتواند کار شما را راه بیندازد، نسبت به انواع دیگر آنتن‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و نیازی به‌ صرف هزینه نصب نخواهید داشت.

از دیگر ویژگی‌ها و مزایای آنتن رومیزی، دردسرهای مربوط به سیم‌کشی طولانی است. موضوعی که در آنتن‌های هوایی با آن مواجه هستیم و اغلب در ساختمان‌های بلند و آپارتمان‌ها، سیم‌کشی طولانی و زمان‌بر است. در هنگام خرید آنتن رومیزی به ویژگی‌های زیر جهت بهره‌مندی بیشتر از محصول توجه داشته باشید:

  • آنتن رومیزی باید از قطعات مرغوب و باکیفیت ساخته می‌شود.
  • ترجیحاً از سیم‌های بلندتر به‌جای سیم یک‌متری در این نوع آنتن‌ها استفاده شود.
  • به طور معمول نصب و راه‌اندازی آنتن رومیزی بسیار ساده و راحت است و کاربر برای نصب آن، دچار چالش نمی‌شود.
  • برخی از برندهای تولیدکننده آنتن رومیزی، مجهز به فناوری LAN هستند. از این فناوری برای دریافت کانال‌های تلویزیون محلی می‌توان بهره برد.
  • با استفاده از عملیات فیلترینگ، توانایی و قابلیت حذف نویز محیط را داشته باشد.
  • آنتن رومیزی باید از فرمت رزولوشن بالا پشتیبانی کند.
  • آنتن رومیزی خوب باید قدرت دریافت سیگنال‌های ضعیف را داشته باشد.
  • از آنتن رومیزی می‌توان در همه‌جا بدون محدودیت جغرافیایی و مکانی استفاده نمود.

انواع آنتن رومیزی

انواع آنتن رومیزی به دودسته تقسیم می‌شوند:

  1. آنتن رومیزی بدون تقویت‌کننده

بهترین مدل آنتن رومیزی هستند. قیمت بسیار مناسبی دارند و ارزان‌قیمت هستند. سیگنال این مدل آنتن رومیزی، قوی و خوب است. این نوع آنتن رومیزی ایمنی بسیار بالایی در برابر نویز و پارازیت دارد. تنها عیب این مدل آنتن رومیزی این است که دامنه سیگنال آن بزرگ نیست.

 

  1. آنتن رومیزی با تقویت‌کننده

نوعی آنتن رومیزی قوی و قدرتمند است. نام دیگر آنتن رومیزی با تقویت‌کننده، ایندور است. دارای مدار الکتریکی بزرگ و پیچیده‌ای است. تقویت‌کننده این نوع آنتن رومیزی، وظیفه تقویت سیگنال توسط ترانزیستورهای خود را دارد. قیمت این مدل آنتن رومیزی نسبت به مدل قبلی، بیشتر است.

 

راهنمای نصب آنتن رومیزی

در هنگام نصب آنتن رومیزی، نکات و موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • به‌طورکلی نصب و راه‌اندازی آنتن رومیزی بسیار راحت و بدون دردسر است. منبع تغذیه آنتن رومیزی از اتصال یک آداپتور به برق شهر تأمین می‌شود. عملکرد این نوع آنتن، از طریق فیلترینگ نویز محیط انجام می‌شود.
  • در هنگام نصب آنتن رومیزی دقت داشته باشید جهت آن مطابق جهت آنتن هوایی انجام شود. تاحدامکان آنتن رومیزی را نزدیک پنجره و در یک مکان خوب نصب کنید.
  • بهتر است کابل و سیم‌های مربوط به آنتن رومیزی را از منابع ایجاد نویز همچون تلویزیون، رادیو، لباس‌شویی، سینمای خانوادگی، تلفن و مودم بی‌سیم عبور داده نشود.

خرید آنتن رومیزی

برای تهیه و خرید آنتن رومیزی به سایت و فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کنید. محصولات این پلتفرم دارای کیفیت بالایی بوده و از برندهای معروف و معتبر هستند. قیمت آنتن رومیزی نسبت به انواع آنتن‌های دیگر بسیار ارزان است. از سویی دیگر نصب آن نیز بسیار راحت و آسان است.

به­طورمعمول هر تلویزیون یک ورودی آنتن در پشت یا طرفین خود دارد. شما می‌توانید با وصل کردن آنتن به درگاه ورودی و اتصال آداپتور آنتن به برق شهری، تنظیمات دستگاه را به‌راحتی فعال کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بازدید : 39 views بار دسته بندی : راهنمای خرید از سایت دیجی کالا تاريخ : 3 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.