خرید کالا خرید اینترنتی بهترین میکروفون وکال مصاحبه موبایل دیجی کالا - بازار تهران

از جمله ابزارهای مهم و کاربردی در ضبط قطعات موسیقی، آوازها و نوازندگی سازها می­توان به میکروفون اشاره کرد. در صورت انتخاب میکروفون داینامیک و کاندنسر مناسب می­توان ضبطی بدون نویز و پارازیت را تجربه نمود.

خرید اینترنتی بهترین میکروفون وکال مصاحبه موبایل دیجی کالا

راهنمایی درخرید میکروفون مناسب

میکروفون در حقیقت دستگاهی برای تبدیل صوت به جریان الکتریسیته است که دو نوع داینامیک و کاندنسر دارد. مدل داینامیک آن معمولا در اجراهای لایو و زنده کاربرد دارد. این میکروفون­ها دیافراگمی نازک دارند که در نتیجه فشار صدا به حرکت در می­آیند و جریان الکتریسیته به حرکت می­افتد.

قیمت این میکروفون­ها به نسبت مدل کاندنسر بسیار پایین­تر است. اما میکروفون کاندنسر بدنه­ای بسیار مقاوم دارد که تحمل فراوانی را در مقابل فشار صوتی به ارمغان می­آورد. به دلیل این مقاومت بالا از آن در استودیو و نیز اجراهای لایو استفاده می­کنند. برای ضبط صدای باکیفیت و بدون نویز و پارازیت باید دقت کافی را در انتخاب نوع میکروفون خریداری شده به خرج داد.

در ادامه مطلب لیستی از بهترین میکروفون­های بازار که هم اکنون می­توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید را به شما معرفی می­کنیم:

میکروفون داینامیک شور مدل  SM58-LCE-X

این محصول ساخت مکزیک برای انجام ضبط حرفه­ای در استودیو و نیز استفاده در محیط­های باز و انجام سخنرانی و خوانندگی با کیفیت مطلوب بسیار کاربردی و مناسب است. بدنه میکروفون داینامیک شور مدل  SM58-LCE-X فلزی است. در ساختار این میکروفون فیلتری کروی برای کاهش نویز و پارازیت حاصل از جریان هوا و تنفس به کار رفته است. طراحی فرکانس پاسخ گویی این محصول مطابق با استانداردهای جهانی برای صدای وکال صورت گرفته است. این محصول همچنین مجهز به سیستم اتصال ضد شوک است و به هنگام خرید آن می­توانید یک گیره اتصال به استند و نگهدارنده زیپ دار را به عنوان محصولات جانبی و همراه دریافت کنید.

میکروفون یقه ای اینوی مدل YW-001

همانطور که از اسمش پیداست با خرید این محصول دیگر نیازی به نگهداری دائمی میکروفون در دست و خستگی حاصل از آن نیست. نحوه استفاده میکروفون یقه­ای موجب شده تا به انتخابی مناسب برای ضبط صدای نوازندگی افراد تبدیل شود. با خرید این میکروفون ضبط صدایی باکیفیت بالا و بدون نویز را تجربه کنید. اگر به دنبال خرید میکروفونی مناسب برای تهیه گزارش و پادکست، ضبط پکیج­های آموزشی و کمک درسی، تایپ صوتی، شرکت در جلسات و کنفرانس­های آنلاین و… می­گردید، می­توانید حساب ویژه­ای روی میکروفون یقه­ای اینوی مدلYW-001 باز کنید.

میکروفون مدل YW-30

وزن سبک و ابعاد کوچک این محصول آن را به وسیله­ای بسیار کاربردی برای موقعیت­های مختلف تبدیل کرده است. علاوه بر این وجود پارامترهای ذکر شده موجب می­شود که شما خستگی خاصی را به هنگام استفاه از دستگاه احساس نکنید. این میکروفون به هنگام استفاده نویز کمی را تولید می­کند که با توجه به قیمت پایینش می­توان آن را توجیه نمود. به منظور شروع و یا توقف ضبط دکمه ای بر روی بدنه این میکروفون تعبیه شده است. همچنین پایه­ای متحرک با امکان جابجایی آسان برای این محصول در نظر گرفته شده است. میکروفون مدل YW-30 قابل استفاده در لپ تاپ و گوشی نیز می­باشد.

میکروفون هیوندای مدل HY-K200

میکروفون هیوندای مدل HY-K200محصول پیشنهادی ما به افرادی است که به دنبال میکروفونی مناسب برای تولید پادکست، تایپ صوتی و… هستند. وزن کم، سایز مناسب و جمع و جور در کنار کیفیت صدای ضبط شده مطلوب از جمله ویژگی­های بارز این محصول است. این میکروفون همچنین سیم کابل رابطی با قطر۳٫۵ میلی متر و طول ۱٫۵ متر دارد که امکان اتصال آن به دستگاه­هایی که ورودی مخصوص آن را داشته باشند فراهم می­کند. قیمت این دستگاه با در نظر گرفتن قابلیت­ها و ویژگی­های آن کاملا مناسب است.

میکروفون یقه ای یونیواس مدل U-1

این محصول نیز به سبب شکل استفاده آن کاملا مناسب برای ضبط ویدیوهای آموزشی، ساخت پادکست، تایپ صوتی و سایر موراد مشابه می­باشد. سایز کوچک،وزن سبک و مناسب و امکان اتصال به گوشی موبایل از دیگر ویژگی­های این محصول است. طول سیم این دستگاه ۱٫۵متر است که البته با اتصال سیم رابط امکان افزایش آن تا ۶ متر بدون اینکه کیفیت صدای ضبط شده تغییر کند، فراهم شده است. بر روی سر این میکروفون ابری به منظور یکسان سازی شدت و صدای کلمات تعبیه شده است. در جعبه این میکروفون نیز یک محفظه نگهدارنده و یک کابل رابط به منظور افزایش طول سیم وجود دارد.

میکروفون یقه ای فری پاور مدل FB-116

یکی از بهترین میکروفون­ها برای انجام ضبط حرفه­ای و تولید پادکست­ها  فیلم­های آموزشی باکیفیت مطلوب، میکروفون یقه ای فری پاور مدل FB-116است که با در نظر گرفتن تمامی قابلیت­ها دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می­باشد. بر روی سر این میکروفون نیز ابری به منظور تنظیم و نامفهوم بودن یک سری ازکلمات قرار گرفته است. این محصول کاربردی را می­توان به دستگاه­های مختلفی که پورت ورودی آن را دارند متصل نمود. به وسیله کلید دو حالته موجود بر روی منبع تغذیه بین راهی، امکان رفتن به حالت اسمارت فون در صورت اتصال میکروفون به لپ تاپ یا گوشی هوشمند میسر می­گردد.

میکروفون پی وی سیستم مدل AJM-969

میکروفون پی وی سیستم مدل AJM-969جزو بهترین، معروف ترین و پرطرفدارترین نمونه میکروفون­های تولید شده است که به جهت تقاضای بالا اغلب با کمبود آن در بازار مواجه هستیم.کیفیت عالی این میکروفون در کنار سایر قابلیت­های درجه یک آن، موجب شده که بتوان این وسیله را انتخابی عالی برای خوانندگان، سخنرانان و افراد حرفه­ای دانست. این محصول به جهت برخورداری از کپسول کاردیوئید قادر به گرفتن صدای اصلی به شکل مستقیم و در نتیجه ضبط صدایی باکیفیت، واضح و بدون نویز می­باشد که همین عامل دلیلی بر محبوبیت آن در میان کاربران شده است. بر روی بدنه این میکروفون نیز می­توان کلیدی دو حالته به منظور روشن و خاموش کردن میکروفون را مشاهده کرد.

 

بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده دیجی کالا | قیمت النگو طلا دیجی کالا | کرم موبر تناسلی | قیمت پارکت چوبی دیجی کالا | کوله پشتی اسپرت دیجی کالا | ساعت ضد آب دیجی کالا | بهترین برند قابلمه آلمانی | استخر بادی بزرگ | ظروف آرکوپال فله ای دیجی کالا | قیمت پرایمر دیجی کالا | خرید کاپشن چرم مردانه ارزان دیجی کالا | بهترین ابگرمکن دیواری کم فشار و بازده انرژی a | پرفروش ترین خردکن | اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت دیجی کالا | بهترین مارک بی بی چک که زود نشون میده | بهترین کاندوم برای جلوگیری از بارداری |

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بازدید : 72 views بار دسته بندی : راهنمای خرید از سایت دیجی کالا تاريخ : 23 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.